התקשרו עכשיו:
סתיו 054-666-3995 מאי - 050-777-5699 משרד - 072-395-7212 *זמינים 7\24 במקרים דחופים*
טלפון
054-666-3995
phone-icon.png

סוכת אבלים להשכרה – רק בפאר אוהלים

זה תמיד מצער וכואב שקרוב משפחה או יקיר נפטר. לא תמיד יש מילים לבטא את הקושי של האובדן. אנחנו ב"פאר אוהלים" כאן כדי לסייע ולנחם אתכם ברגעים הקשים, עם כל הציוד שתצטרכו כדי להעביר את השבעה ולקדם את פני האורחים והמנחמים הרבים באופן מסודר ומכובד, תוך שמירה על נוחות מירבית של יושבי השבעה והמבקרים.

אוהלים לשבעה – שמותאמים לך

"פאר אוהלים" מציעים לכם השכרת סוכות אבלים ואוהלי אבלים לימי האבל והשבעה, וכן השכרת ציוד נוסף לשבעה. אנחנו משכירים אוהלים וסוכות אבלים בגדלים ובמידות שונות והשירות שלנו כולל הובלה, הקמה ופירוק ואספקת ציוד נלווה כמו: שולחנות, כסאות, מיזוג אויר, תאורה ועוד.

"פאר אוהלים" מספקת את השירותים וההזמנות של הלקוחות במהירות, ביעילות ובמחיר מוזל, זאת על מנת להכיל את ביקורי האורחים הרבים. אנו מתמחים בהשכרת אוהלים לבנים ויפים עם דמוי חלונות בצדדים, זאת בהתאם לצרכי כל לקוח ולתנאי המקום. אנו מקפידים על תחזוקת האוהלים והניקיון, תוך השמירה על המראה, האיכות והבטיחות של האוהלים למען האבלים והמבקרים. קיץ או חורף – האוהלים שלנו מתאימים לכל מזג אוויר.

רגישות – ומקצועיות

אנו ב"פאר אוהלים" מכירים היטב את הסיטואציה ופועלים ברגישות הנדרשת. נקים עבורכם את סוכת האבלים בקרבת הבית שלכם, במקום שנסכים עליו, עם כל הציוד הנדרש, זאת על מנת לאפשר נוחות מרבית לאורך תקופת השבעה.

אנו ב"פאר אוהלים" בעלי ניסיון רב בהקמה של אוהלי אבלים ואוהלים לשבעה, שעושים בהם שימוש במיוחד בימי שבעה ואזכרות. אנו זמינים עבורכם בכל שעות היממה. אנחנו יודעים להתאים את האוהלים לכמויות האורחים, תוך שמירה על מחירים זולים והוגנים במיוחד.

ניקיון וסטריליות

עוד לפני תקופת הקורונה, מאז ומתמיד, דגלנו בערכים של ניקיון וסטריליות. כלל הסוגים של האוהלים להשכרה שלנו שמורים, מתוקתקים ומתוחזקים בצורה שוטפת ומבוקרת, תוך דגש על ניקיון וסטריליות ברמה גבוהה.

ציוד לשבעה

בנוסף לאוהלים, אנו ב"פאר אוהלים" נדאג לספק לכם ציוד נלווה לשבעה. החברה שלנו מספקת: מצננים, מאווררים, תאורה, שולחנות, כיסאות, רשת צל והצללות, אוהלים להשכרה, אוהל אבלים, סוכות אבלים, סוכות לשבעה, אוהלים לשבעה ועוד.

בקשה להצעת מחיר - נשמח לשתף איתכם פעולה!

שלחו את הטופס להצעת מחיר עבור השכרת אוהל. נציג מטעמנו יחזור אליכם בדקות הקרובות!
התקשר עכשיו
דילוג לתוכן