סוכות אבלים, אוהלי אבלים להשכרה ואוהלי שבעה

חברתנו מתמחה ב השכרת סוכות אבלים, והשכרת אוהלי אבלים בכל הארץ

אנו מחזיקים בשרותינו מגוון רחב של סוכות אוהלים להשכרה, מגוון סוגי אוהלים לאבלים.
נוכל להתאים לכם את האוהל המתאים ביותר
על פי גודל החלל המוקצה ומספר המבקרים הצפויים להגיע לאירוע.
לרשותכם מבחר אוהלים גדולים להשכרה לכל אירוע
האוהלים שלנו איכותיים ויכולים להגן על השוהים בו מפני מפגעי מזג האוויר ולספק לכם פרטיות מושלמת.

סוכות אבלים להשכרה בזמינות מידית!

סוכות אבלים להשכרה, השכרת אוהלי אבלים בזמינות מידית ולכל הארץ!

פאר אוהלים זמינים עבורכם להשכרת אוהלים בכל חלקי הארץ 24/7 שעות ביממה.

זה תמיד מצער וכואב שקרוב משפחה או יקיר נפטר. לא תמיד יש מילים לבטא את הקושי של האובדן. אנחנו ב"פאר אוהלים" כאן כדי לסייע ולנחם אתכם ברגעים הקשים, עם כל הציוד שתצטרכו כדי להעביר את השבעה ולקדם את פני האורחים והמנחמים הרבים באופן מסודר ומכובד, תוך שמירה על נוחות מירבית של יושבי השבעה והמבקרים.

חבילות אוהלים להשכרה

אוהלים לשבעה – שמותאמים לך!

"פאר אוהלים" מציעים לכם השכרת סוכות אבלים ואוהלי אבלים לימי האבל והשבעה, וכן השכרת ציוד נוסף לשבעה. אנחנו משכירים אוהלים וסוכות אבלים בגדלים ובמידות שונות והשירות שלנו כולל הובלה, הקמה ופירוק ואספקת ציוד נלווה כמו: שולחנות, כסאות, מיזוג אויר, תאורה ועוד.

"פאר אוהלים" מספקת את השירותים וההזמנות של הלקוחות במהירות, ביעילות ובמחיר מוזל, זאת על מנת להכיל את ביקורי האורחים הרבים. אנו מתמחים בהשכרת אוהלים לבנים ויפים עם דמוי חלונות בצדדים, זאת בהתאם לצרכי כל לקוח ולתנאי המקום. אנו מקפידים על תחזוקת האוהלים והניקיון, תוך השמירה על המראה, האיכות והבטיחות של האוהלים למען האבלים והמבקרים. קיץ או חורף – האוהלים שלנו מתאימים לכל מזג אוויר.

רגישות - ומקצועיות

אנו ב"פאר אוהלים" מכירים היטב את הסיטואציה ופועלים ברגישות הנדרשת. נקים עבורכם את סוכת האבלים בקרבת הבית שלכם, במקום שנסכים עליו, עם כל הציוד הנדרש, זאת על מנת לאפשר נוחות מרבית לאורך תקופת השבעה.

אנו ב"פאר אוהלים" בעלי ניסיון רב בהקמה של אוהלי אבלים ואוהלים לשבעה, שעושים בהם שימוש במיוחד בימי שבעה ואזכרות. אנו זמינים עבורכם בכל שעות היממה. אנחנו יודעים להתאים את האוהלים לכמויות האורחים, תוך שמירה על מחירים זולים והוגנים במיוחד.

רגישות - ומקצועיותניקיון וסטריליות

עוד לפני תקופת הקורונה, מאז ומתמיד, דגלנו בערכים של ניקיון וסטריליות. כלל הסוגים של האוהלים להשכרה שלנו שמורים, מתוקתקים ומתוחזקים בצורה שוטפת ומבוקרת, תוך דגש על ניקיון וסטריליות ברמה גבוהה.

ציוד לשבעה

בנוסף לאוהלים, אנו ב"פאר אוהלים" נדאג לספק לכם ציוד נלווה לשבעה. החברה שלנו מספקת: מצננים, מאווררים, תאורה, שולחנות, כיסאות, רשת צל והצללות, אוהלים להשכרה, אוהל אבלים, סוכות אבלים, סוכות לשבעה, אוהלים לשבעה ועוד.

סוכות אבלים ואוהלי אבלים להשכרה בכל הארץ!

מגוון סוכות אבלים להשכרה, אוהלי אבלים בפריסה ארצית ובזמינות מיידית!
מוזמנים לעיין ולבחור את החבילה התאימה ביותר.

נסיון של שנים בהשכרת סוכות אבלים והשכרת אוהלים מכל סוג

צוות פאר אוהלים עוסק בתחום מעל 8 שנים בתחום, מקצועי וישמח לעמוד לשרותכם!

התאמת האוהל זה לא עניין פשוט, פעמים רבות אנו נתקלים בלקוחות שמעוניינים
באוהל גדול יותר מהנצרך, אוהל כזה יעלה יותר.

התאמת אוהלים לצורכי הלקוח אנו יכול לחסוך לכם המון כסף.
מלבד החיסכון בכסף, כלל האוהלים שלנו עשויים מחומרים איכותיים וקשיחים אשר מבטיחים יציבות ואטימות.

האוהלים שלנו עשויים מברזל מגולבן והכיסוי עשוי מ- PVC והינו אטום ונגד מים, כך שכשאתם משכירים אוהל דעו שאתם בטוחים מנזקי מזג האוויר.
כשאתם משכירים מפאר אוהלים אוהל, בין אם סוכת אבלים או אוהל לכל מטרה אחרת, תדעו שאתם הולכים על בטוח.

השכרת אוהלים לאבלים

השכרת אוהלי אבלים לימי שבעה

סוכות אבלים לימי שבעה מגיעות בשלל גדלים וצורות. על מנת להבטיח את נוחות המנחים, חשוב לבחור סוכת אבלים שתתאים לשטח שלכם. 

תחילה עלינו להעריך את כמות המנחים שיגיעו לסוכת האבלים. סוכות האבלים של פאר אוהלים מתאימות לימי שבעה וזמינות בשלל  גדלים וצורות כך שיתאימו לכל שבעה. 

לאחר מכן עלינו לחשב את גודל השטח עליו תבנה הסוכה ולוודא שסוכת האבלים מתאימה לגודל השטח הזמין. 

חשוב לבדוק את המשטח עליה תשב הסוכה. האם מדובר בירידה / עלייה / מישור או מקום מרובה בסלעים / אדמה בוצית. חשוב להכיר את תנאי השטח כדי להבטיח חוויה אופטימלית לכל היושבים בסוכה. 

צוות פאר אוהלים זמין עבורכם לכל שאלה וישמח לייעץ טלפונית ולמצוא את סוכת האבלים המתאימה ביותר לשטח שלכם. 

חברת פאר אוהלים מתמחה באוהלים לאבלים לימי שבעה והקמת אוהלים לאירועים. בנוסף לכך אנו מספקים ציוד לאירועים הכולל מקררים, מזגנים, כיסאות אבלים, שולחנות אבלים, תאורה ועוד.

ניתן להשכיר סוכות אבלים מאובזרים ולא מאובזרים על פי הצורך. 

חברת פאר אוהלים עובדת ומספקת שירותי השכרת אוהל אבלים והשכרת אוהל לאירועים בכל רחבי הארץ. 

חברתנו מציעה מגוון רחב של סוכות אבלים ואוהלים לאבלים במחירים נוחים לכל כיס. מחיר השכרת סוכת אבלים או השכרת אוהל אבלים משתנה בהתאם לצורך ולאבזור. בפאר אוהלים אנו מתמחים במתן שירותים לאבלים, ונשמח להעניק לכם שירות אדיב במחיר נוח. 

חבילות אוהלים להשכרה

השכרת אוהלי אבלים

השכרת אוהלי אבלים: מה זה אומר?

לאחר פטירת אדם היקר לנו, מתחיל תהליך לא קל של הפנמת האובדן ותחילת תהליך האבל, המהווה תקופה חדשה ולא צפויה, ובעיקר לא קלה, עבור מי שנאלץ להתמודד מול האובדן של היקרים לו. זו תקופה לא פשוטה ומאתגרת במיוחד, הדורשת מאיתנו כוחות נפשיים רבים, כדי להתמודד מול האובדן. פטירת אדם יקר, כגון הורה אהוב, חבר קרוב או בן משפחה, כרוך בכאב ועצבות רבה, כחלק מתהליך ההתמודדות מול האובדן. בנסיבות אלו של פטירת יקירינו, חברים ובני משפחה, מגיעים לבקר ולנחם בימי השבעה. לרוב מארחים את המבקרים המגיעים לנחם, בדירה הפרטית של המארח, אך לעיתים הדירה קטנה מדי, לאירוח כמות גדולה של מבקרים, ולכן במקרים אלו יידרש למצוא פתרון חלופי. אחד הפתרונות האפשריים במקרים אלו הוא להשכיר אוהלי אבלים, על ידי חברות המספקות שירות זה. חברות אלו ייתנו לכם אוהל, בגודל המתאים לכם מתוך מבחר של גדלים, יתקינו לכם את אוהל האבלים במקום שתרצו, וגם יספקו לכם אבזור מתאים של שולחנות, כיסאות ואפילו ציוד תאורה, , כדי שתוכלו להנות מתנאים מושלמים לאירוח ניחומים בימי האבל. זו יכולה להיות אלטרנטיבה אידיאלית למי שלא רוצה או לא יכול לארח בבית הפרטי שלו.

מה הסיבה להשכרת אוהלי אבלים?

אוהלי אבלים מהווים פתרון יעיל עבור אירוח בימי השבעה, כאשר מתאבלים על פטירתו של אדם היקר לנו. לאחר פטירתו של אדם שאהבנו, מתחילה תקופה חדשה של התמודדות מול מציאות שלא הכרנו, בה האדם האהוב כבר לא נוכח עימנו יותר. זמן קצר לאחר פטירת האדם האהוב, מתחילים ימי השבעה, ימי האבל הרשמיים, ובימים אלו מגיעים אורחים רבים לבקר ולנחם אותנו ואת בני המשפחה הקרובים. בדרך כלל מקבלים את האורחים בבית הפרטי של אדם הקרוב למי שנפטר, כגון ילד של ההורה או בן/בת הזוג או קרוב משפחה אחר. יחד עם זאת, לעיתים מצב זה לא מתאפשר, למשל במצב בו הדירה קטנה מדי כדי לארח את המבקרים המגיעים לנחם את המשפחה. במקרים אלו ניתן להשכיר אוהלי אבלים, על ידי חברות המתמחות בכך, כדי לאפשר מקום מרווח ונוח לאורחים המגיעים לניחום אבלים. ניתן להשכיר אוהלי אבלים בכל גודל שתבחרו, ולהכניס בו כמות רצויה של כיסאות ושולחנות, בהתאם להיקף המשוער כמותית, של האורחים שצפויים להגיע לבקר ולנחם את בני המשפחה. לפיכך, הסיבה העיקרית להשכרת אוהלי אבלים, היא כדי לאפשר מקום נוח לאירוח עבור אורחים המגיעים לניחום אבלים בימי השבעה, במקום מרווח שיתאים למבקרים.

אלו יתרונות יש להשכרת אוהלי אבלים?

השכרת אוהלי אבלים מהווים הזדמנות לאירוח הולם בתקופת אבל. ניתן להשכיר אוהלי אבלים בכל מקום שתבחרו מול החברה שמשכירה את האוהלים, ולתאם עימם מקום ומועד להשכרת האוהל. קיימים מספר יתרונות להשכרת אוהלי אבלים בתקופת השבעה, כגון היתרון של מיקום נוח. אם אתם גרים בדירה קטנה, הרי שזה לא יהיה אידיאלי לארח את המבקרים, המגיעים לניחום אבלים, בדירה קטנה וצפופה. אלו לא תנאי אירוח שיכולים להיות הולמים למבקרים. במקרה כזה השכרת אוהל אבלים, בגודל רצוי, יהיה פתרון מושלם ונוח מאוד, לאירוח המבקרים. יתרון נוסף הוא אבזור מקום האירוח. בבית לא תמיד יש לנו מספיק כיסאות ושולחנות לאירוח כמות גדולה של אורחים, המגיעים בדרך כלל בימי השבעה. כדי לא לדאוג בסוגיה זו, בעת ההשכרה של אוהל אבלים, אתם מקבלים גם אבזור מתאים של האוהלים מהחברה בה השכרתם את האוהל. האבזור יכול להיות כסאות ושולחנות בשפע, בכמות שלא תחסר לאף אורח, וכולם יוכלו לשבת בנחת, בעת ניחום האבלים. החברה המשכירה גם מספקת תאורה ואפשרויות חימום או קירור של החדר, וזה גם יתרון בכך שלא צריך לדאוג להיבטים אלו, במסגרת האירוח של המבקרים. יתרון נוסף הוא שאתם לא מוגבלים במיקום, האוהל נייד ולכן אתם תבחרו את המיקום הרצוי בו תרצו למקם את אוהל האבלים. למעשה, קיימים יתרונות רבים לאוהלי אבלים, מבחינת נוחות המיקום והאבזור אשר מאפשרים קבלת אורחים בצורה נוחה ומושלמת בימי האבל, וחוסך מאיתנו דאגה זו.

מה כולל אוהל אבלים מבחינת האבזור בתוכו?

כאשר אנו מחפשים מקום לקיים בו את השבעה או המקום אליו יגיעו מבקרים לנחם, אנחנו נרצה למצוא מקום שהוא נוח לישיבה, ללא צפיפות ושיש בו תנאי חימום או קירור נעימים עבורנו ועבור האורחים המגיעים לביקור תנחומים. אוהל אבלים הוא מאובזר במיוחד, וכל חברה המשכירה אוהלי אבלים, מציעה סוגי אבזור מגוונים בתוך האוהל. תוכלו לקבל שולחנות וכיסאות פלסטיק איכותיים, כדי שהאורחים המגיעים לניחום אבלים, יוכלו לשבת בנוחות, במהלך הביקור. בנוסף, יש חברות המספקות ציוד תאורה וגנרטורים, כדי שהאורחים יוכלו להנות מהביקור בכל שעות היממה, גם בשעות הערב. בנוסף, חברות השכרה של אוהלי אבלים, מציעות גם פתרונות חימום או קירור, בהתאם לעונות השנה, למשל אפשרויות חימום בחורף הקריר, או אפשרויות קירור בימי הקיץ הלוהטים. כל זאת כדי שהמבקרים באוהל האבלים, יוכלו להרגיש בנוח, במהלך הביקור. ישנם אוהלי אבלים מסוגים שונים וכן הם מגיעים בגדלים שונים, בהתאם למה שבחרתם, בעת ההזמנה. אין ספק שנוח יותר לבחור אוהל אבלים המאובזר היטב, מאשר בדירה הפרטית הקטנה שלנו, מבחינת תנאי אירוח מיטביים. חשוב לבחור את החברה המתאימה ביותר עבורכם, מבחינת טיב השירות, לקבל שירות איכותי ויעיל, בהשכרת אוהל אבלים, עבורכם ועבור האורחים המגיעים לבקר, באוהל זה. מרבית החברות המשכירות אוהלי אבלים, מספקות אבזור איכותי, אך חשוב לוודא זאת מול החברה בעת הזמנת אוהל האבלים.

טיפים בהשכרת אוהלי אבלים- מה כדאי לשים לב?

כאשר אתם משכירים אוהל אבלים, כדאי לשים לב למספר טיפים חשובים. קודם כל, חשוב שתדעו לבחור את החברה המתאימה ביותר מבחינתכם, להשכרה של אוהל אבלים. אל תמהרו, בדקו מספר חברות המציעות שירות של השכרת אוהל אבלים, ובקשו מהם הצעת מחיר וגם בדקו מה האבזור שהם מציעים באוהל. לאחר מכן תבדקו גם חוות דעת של לקוחות אחרים, אודות חברות שונות להשכרת אוהלים, כדי שתוכלו לראות האם החברה אכן אמינה ומקצועית בשירות שהיא מעניקה ללקוחות. בשלב הבא, עליכם לבחון מה אפשרויות האבזור שהציעה לכם כל חברה, והאם זה תואם לדרישות שאתם מחפשים מאבזור הולם, כגון האם יש כיסאות נוחים וכן תאורה ומיזוג לאורחים, היות ואלו היבטים חשובים שצריכים להיות במסגרת האוהל המאובזר, למען נוחות האורחים. בנוסף, טיפ אחר חשוב הוא לבחור מקום מתאים להתקנת האוהל. חשוב שזה יהיה מקום שנוח להגיע אליו, למשל לא תתקינו אוהל בלב יער, המרוחק מכבישי גישה לרכב או מקום אחר, שיהיה מורכב לוגיסטית להגיע אליו. לכן מקיום נוח להתקנת האוהל הוא גם חשוב, כדי שיהיה מקום שקל להגיע אליו וגם שיהיה בטוח ונעים לשהות בו, במהלך ביקור התנחומים. טיפ נוסף וחשוב הוא לדעת לבחור גודל של אוהל שיספיק לאורחים שלכם. קיימים גדלים מגוונים של אוהלים, ועליכם לבחור באוהל שיתאים לכמות האורחים המשוערת, אשר לדעתכם תגיע לאירוע. אוהל קטן מדי יהיה צפוף לאורחים ולכן זה פחות יתאים, אז נסו למצוא את הגודל הנכון כדי שהאורחים ירגישו בנוח ולא יישבו בצפיפות בתוך אוהל האבלים. בסופו של דבר, זו המטרה: שהאורחים המגיעים לבקר, יחושו בנעימים במהלך הביקור, ובתנאי סביבה מתאימים והולמים.

היכן ניתן למצוא אוהלי אבלים להשכרה?

לאחר שהגעתם להחלטה להשכיר אוהל אבלים, כעת עליכם להחליט היכן תוכלו להשכיר אוהל כזה לימי השבעה. תוכלו להתייעץ בהמלצות מפה לאוזן של חברים ומכרים, אודות החברה המומלצת להשכרת אוהלי אבלים. תוכלו גם לחפש באינטרנט חברות מגוונות המציעות השכרת אוהלי אבלים, ולבחור מתוכם את החברה שלדעתכם הכי מתאימה להשכרת האוהל. מומלץ שתבדקו חוות דעת של לקוחות אחרים, שרכשו אוהל אבלים, כדי לבדוק שאכן חברה פוטנציאלית, שאתם שוקלים לרכוש בה אוהל אבלים, שהיא אכן אמינה ומקצועית בטיב השירות שלה מול הלקוחות. אז לסיכום, תוכלו למצוא מגוון של אוהלי אבלים להשכרה בחברות המספקות שירות זה, על ידי חיפוש באינטרנט, שייתן לכם המון אפשרויות לחברות כאלו, ועליכם לבדוק חוות דעת , להעריך הצעת מחיר, ולאחר מכן לבחור את החברה שלדעתכם היא הכי מתאימה להשכרה של אוהל האבלים. אוהל האבלים הוא יותר ממקום לאירוח, הוא נדרש להיות מקום נוח המאפשר כיסאות לאורחים, וכן תנאים הולמים של תאורה ומיזוג חימום או קירור, בהתאם לעונת השנה. כאשר תמצאו חברה המשכירה אוהלי אבלים, המקיימת את התנאים האלו לעיל, בשילוב מחיר הוגן, אז תוכלו להיות רגועים שבחרתם בחברה הנכונה להשכרת האוהל אבלים. לאורחים המגיעים לנחם נדרש שתהיה סביבה נוחה ואוהל אבלים מאובזר היטב יוכל לספק מענה זה לאירוח הטוב ביותר בימי האבל.

מה כולל התהליך של השכרת אוהל אבלים?

בתהליך השכרת אוהל אבלים, יהיה עליכם לבחור את החברה המשכירה את האוהל , ולתאם עימם מועד להתקנת האוהל וכן מיקום מתאים שתבחרו. לאחר שקבעתם היבטים אלו, וסגרתם מחיר הוגן מול החברה, כעת נותר להמתין למועד הנקבע ולהגיע למקום התקנת האוהל. אתם תבחרו את גודל האוהל הרצוי, בתהליך השכרת האוהל, ואת הגדול שבחרתם, החברה המשכירה תביא ותתקין אותו במועד שתיאמתם. האוהלים בדרך כלל עומדים על מוטות ברזל וכיסוי ברזנט או כיסוי מסוג אחר, בהתאם למה שהחברה המשכירה עובדת עימו. בסוף התהליך, ביום האחרון של השבעה, אתם תודיעו לחברה המשכירה מתי להגיע ולפרק את האוהל. חשוב שתבחרו בחברה הוגנת מבחינת מחיריה וכן טיב השירות שהיא מעניקה ללקוחות, כדי שתצאו מרוצים מהשירות שקיבלתם. לכן כדאי לכם לבחון המלצות וחוות דעת ממכרים או באינטרנט, בטרם תחליטו על החברה להשכרת אוהל אבלים. בסופו של יום, תרצו להיות שבעי רצון מהשירות שתקבלו, וכן שהאורחים שלכם יהיו מרוצים במהלך ביקור התנחומים, וזה הדבר החשוב ביותר. בדקו כבר כעת אלו חברות מציעות השכרת אוהלי אבלים, וצרו עימם קשר לייעוץ והצעת מחיר.

סוכות אבלים רוצים הצעת מחיר משתלמת?
נשמח לשתף אתכם פעולה!

שלחו את הטופס להצעת מחיר עבור סוכות אבלים להשכרה ונציג מטעמנו יחזור אליכם בדקות הקרובות!