התקשרו עכשיו:
סתיו 054-666-3995 מאי - 050-777-5699 משרד - 072-395-7212 *זמינים 7\24 במקרים דחופים*
טלפון
054-666-3995
phone-icon.png

השכרת אוהל אבלים בגבעתיים: האפשרות הנוחה ביותר עבורכם

שעת פטירתו של אדם קרוב היא שעה קשה, אבל חברת "פאר אוהלים" כאן עבורכם במטרה משותפת – להקים שבעה מכובדת • השבעה בגבעתיים? אצלנו תוכלו להשכיר ציוד לשבעה ואוהל אבלים בגבעתיים

אם אתם מבקשים לארח בימי השבעה, בעיר גבעתיים, לניחום אבלים, אבל, לצערכם, אין מספיק מקום בדירת המארח, אז בוודאי תרצו לדעת מה הפתרון הנכון במקרים אלו? התשובה היא שניתן להשכיר אוהל אבלים בכל בגודל שתרצו. בגבעתיים למשל, או בעיר אחרת בה אתם גרים, עימו תוכלו לארח את האורחים המגיעים לניחום אבלים, בכל מקום שתבחרו להעמיד בו את האוהל. 

השכרת אוהל אבלים בגבעתיים: "פאר אוהלים" תגיע לכל מקום

כדאי לבחור אוהל שמתאים בגודל עבורכם, לאירוח מושלם עבור האורחים שלכם, המגיעים למקום, כדי לנחם, בימי השבעה. חברות רבות, המתמחות בהשכרת אוהלים לאבלים, מספקות שירות זה, בו תוכלו להשכיר אוהל לבחירתכם, עם אבזור מתאים, כגון כיסאות ושולחנות לאירוח, וכך תוכלו לארח בצורה איכותית בימי האבל והשבעה. תוכלו להשכיר אוהל אבלים בגבעתיים, במקום מגוריכם, וכך לקבל אפשרות נוחה לאירוח מושלם למבקרים המגיעים בימי האבל. 

השכרת אוהלים אבלים בגבעתיים – היתרונות:

עבור אנשים המתגוררים בדירה קטנה או במקום מגורים שאין בו מספיק חלל כדי לארח בצורה איכותית, בימי אבל והשבעה, אז פתרון אפשרי במקרים אלו הוא להשכיר אוהלי אבלים. אוהלי אבלים יכולים להוות פתרון יעיל ומושלם במקרים אלו.

השכרת אוהל אבלים בגבעתיים: אוהלי אבלים בגדלים שונים

אוהלי אבלים הם אוהלים בגדלים שונים, לפי הבחירה שלכם לגודל שתרצו להשכיר, שניתן להשכיר אותם כדי לארח אנשים המגיעים לבקר בימי השבעה, לצורך ניחום אבלים. היתרון של אוהלי אבלים הוא שהם לא דורשים לחשוב על היכן לארח אורחים המגיעים לנחם, כך שאוהל האבלים פותר את הבעיה והוא גם נוח מבחינת מחירים, וכן קל לפרק את האוהל בתום השבעה. אוהלים אלו מגיעים מאובזרים, עם ריהוט שולחנות וכיסאות לאורחים המגיעים לבקר, וכן ניתן לשים בהם כיבוד ושתייה שמביאים המארחים. 

אוהל אבלים להשכרה בגבעתיים: מה זה אומר ומתי כדאי להזמין?

חברות המשכירות אוהלי אבלים מספקות גם אבזור מתאים של שולחנות וכיסאות, ואפילו ציוד תאורה וגנרטורים, כדי שכל אורח המגיע לניחום אבלים, יוכל להנות מתנאים הולמים עבורו, ביום וגם בלילה. חברות המשכירות סוכות אבלים מספקות גם תנאי חימום בחורף או קירור בקיץ, בכל עונות השנה. אוהלים אבלים מתאימים למי שמחפש להשכיר מתחם לאירוח אורחיו המגיעים לנחם אותו בימי השבעה, בעקבות פטירת אדם אהוב היקר לו. 

אוהל אבלים בגבעתיים: הזמינו כעת!

סוכות אבלים ניתן להשכיר בחברות המספקות שירות זה של השכרת סוכות מיוחדות לימי האבל. כדאי להזמין סוכות אלו כאשר נדרש למצוא מקום נוח לאירוח בזמן השבעה, וכאשר הדירה בבית היא קטנה מדי למטרה זו. לשם כך, חברות המשכירות סוכות אבלים ישמחו לסייע לאנשים המחפשים מקום נוח לקיים בו את קבלת האורחים המגיעים לנחם אותם בימי השבעה. תוכלו למצוא ברשת האינטרנט מגוון חברות המעניקות שירות של השכרת סוכות אוהלים לימי האבל, וליצור עימם קשר, על מנת לקבל הצעת מחיר, לשירות שהם מציעים.

בקשה להצעת מחיר - נשמח לשתף איתכם פעולה!

שלחו את הטופס להצעת מחיר עבור השכרת אוהל. נציג מטעמנו יחזור אליכם בדקות הקרובות!
התקשר עכשיו
דילוג לתוכן