תכנון אירוע דורש מחשבה רבה. החל משלב ההושבה ועד שלב המיזוג אנו צריכים לדאוג לאורחים שירגישו בנוח על מנת שיישארו וייהנו מהאירוע. בעוד רבים מתרכזים סידור המשקאות והאוכל לאירוע, לעתים אנו שוכחים את אחד מהדברים החשובים ביותר בימי הקיץ הישראליים, מיזוג האוויר. פתרון פשוט הוא להשכרת מצננים לאירועים. במאמר זה נדון ביתרונות של מצננים להשכרה.

מצננים להשכרה כל מה שצריך לדעת על השכרת מצננים

בעוד שרכישת מצננים לאירוע עשוי להגיע לאלפי ואף עשרות אלפי שקלים, השכרת מצננים יכול להיגמר גם במאות שקלים בודדים. לרוב ניתן יהיה למצוא חבילות שונות המאפשרות לשכור מצננים לשעות, ימים ואף שבועות ולהנות ממחיר זול ממחיר קניית מצנן חדש. חשוב להדגיש, כי כאשר נעזרים בשירות השכרת מצננים, חובת הטיפול והתחזוקה של המצננים לא חלה עלינו. לכן נהייה בטוחים כי הציוד שנקבל יעבוד באופן רציף וללא תקלות. במקרה של תקלה, נקבל אחראיות מצד המשכיר שיבוא להחליף לנו לאחרים. 

השכרת מצננים דומה להשכרת רכב, בו הטיפולים והאחראיות הכללית לרכב לא חלה עלינו אלא על בעל הרכב עצמו. כמו כן, ברכב אנו נאלצים לשלם אך ורק על החשבון כפי שמקובל בהשכרת מצננים. לכן כאשר אנו משקול מצננים להשכרה, חשוב שנזכור כי בניגוד לרכישת חדשים אין לי דאגות מלבד לחברו לחשמל. 

האם עדיף לשכור או לקנות מצננים להשכרה?

השאלה הנפוצה ביותר היא האם לשכור מצננים או שמע לקנות אותם כך שיהיו לי לאירועים הבאים. השאלה המרכזית היא עניין תדירות ואורך השימוש. במידה ואתם ואתם מתעניינים בהשכרת מצננים לשלושה חודשים, כדאי לשקול לקנות. במידה ואתם מעוניינים במצננים לשבעה או מצננים לאירוע של שבוע, כדאי לשכור את המצנן ולא לקנות אותו. 

כמה עולה מצננים להשכרה?

אז כמה עולה מצננים להשכרה? כמובן שחשוב להבין כי ישנם מגוון רחב של סוגים של מצננים ולכל אחד מחיר שונה. ישנם מצננים חזקים מאוד אשר יהיו יקרים משמעותית מהחלשים יותר. לכן כדאי להתייעץ עם המומחים של פאר אוהלים על מנת להבין בצורה מעמיקה יותר את הצרכים. עלויות השכרת מצננים מתחילים מ-250₪ לשבוע ויכולים לעלות בהתאם לחוזק או כמות המצננים המבוקשת. ניתן לשכור מצננים יחד עם אוהלי אבלים להשכרה.