התקשרו עכשיו:
סתיו 054-666-3995 מאי - 050-777-5699 משרד - 072-395-7212 *זמינים 7\24 במקרים דחופים*
טלפון
054-666-3995
phone-icon.png

מחיר השכרת סוכת אבלים עם פאר אוהלים

בכל הנוגע לתכנון אירוע אבל, אחד ההיבטים החשובים ביותר הוא סוכת האבל. זהו מקום של נחמה ונחמה עבור אלה המתאבלים על אובדן אדם יקר ואהוב. אך כיצד נקבעת עלות השכרת אוהל אבלים? חברת פאר אולים, מומחית בהשכרת אוהלים לאבלים, ימי שבת ואירועים ברחבי הארץ יכולה לעזור לכם להבין.

מגוון של אוהלים וסוכות אבלים במגוון מחירים

אנו בחברת פאר אוהלים מציעים מגוון רחב של אוהלים וסוכות להשכרה בכל הגדלים ובהתאמה אישית לצרכים שלכם. הצוות המנוסה שלנו דואג שלכל לקוח מקבל  סוכת האבלים המתאימה לצרכיו האישיים. אנו מבינים כי כל אירוע  הוא ייחודי ולכן אנו מציעים התאמת אוהלים להשכרה לפי גודל החלל והשטח המוקצה לכל אירוע.

כיצד נקבעת עלות השכרת סוכת אבלים

עלות השכרת סוכת אבלים נקבעת בדרך כלל על ידי מספר גורמים. גודל הסוכה או אוהל הנדרש ומספר האורחים הצפויים להגיע הם הגורמים המשמעותיים ביותר. ככל שהסוכה או האוכל  גדולים יותר וככל שצפויים להגיע יותר אורחים, כך העלות תהיה כמובן גבוהה יותר.

פרמטרים נוספים הקובעים את המחיר

גורמים נוספים שיכולים להשפיע על מחיר השכרת אוהל וסוכת אבלים כוללים את מיקום האירוע, משך ההשכרה וכל שירות או ציוד נוסף הנדרש. למשל, אם אתם צריכים מזגן או חימום לסוכה, העלות תהיה כמובן גבוהה יותר.

המחירים בחברת פאר אוהלים

בפאר אוהלים אנו שואפים לספק מחירים נוחים ותחרותיים לכל לקוחותינו. הצוות שלנו מסייע ומייעץ ללקוח על מנת לבצע את ההתאמה המושלמת לאירוע שלכם, תוך התחשבות בתקציב ובצרכים שלך. אנו מציעים מגוון של אוהלי וסוכות אבל לבחירה, והתמחור שלנו שקוף ללקוח.

לסיכום, עלות השכרת אוכל וסוכת אבלים נקבעת על פי מספר גורמים, ביניהם גודל, מספר אורחים, מיקום, משך זמן ושירותים או ציוד נוסף הדרושים ללקוח. בפאר אוהלים, אנו מציעים מחירים נוחים ותחרותיים עבור מגוון סוכת ואוהלי  האבל שלנו בהתאמה אישית לצרכים האישיים שלכם. צור קשר עוד היום כדי ללמוד עוד על אפשרויות ההשכרה שלנו ולהזמין אוהל או סוכת אבלים.

בקשה להצעת מחיר - נשמח לשתף איתכם פעולה!

שלחו את הטופס להצעת מחיר עבור השכרת אוהל. נציג מטעמנו יחזור אליכם בדקות הקרובות!
התקשר עכשיו
דילוג לתוכן