התקשרו עכשיו:
סתיו 054-666-3995 מאי - 050-777-5699 משרד - 072-395-7212 *זמינים 7\24 במקרים דחופים*
טלפון
054-666-3995
phone-icon.png

אוהל אבלים בפתח תקווה

פתח תקווה, השוכנת במרכז גוש דן, היא עיר בעלת היסטוריה עשירה ואוכלוסייה מגוונת. פתח תקווה, שנוסדה בשנת 1878, היה אחד הערים  היהודיות הראשונות במה שהיה אז אזור עות'מאני. כיום היא עיר שוקקת חיים עם אוכלוסייה של למעלה מ-240,000 איש, מה שהופך אותה לעיר השישית בגודלה בישראל.

קצת היסטוריה על פתח תקווה

למרות המודרניזציה שלה, פתח תקווה לא שכחה את שורשיה. לעיר מספר נקודות ציון היסטוריות, בהן הבית הראשון שנבנה בעיר, מוזיאון פתח תקווה ובית הכנסת הגדול של פתח תקווה. בעיר יש גם חיי תרבות מגוונים, עם תיאטראות, גלריות ופסטיבלים רבים לאורך כל השנה.

אוהלי אבלים בפתח תקווה על ידי פאר אוהלים

למרבה הצער, כמו כל עיר, גם לפתח תקווה יש את הטרגדיות והאבידות שלה. כאן נכנסת לתמונה חברת פאר אוהלים, החברה מתמחה בהשכרת אוהלים לאבלים, מתן מקום למשפחה וחברים להתכנס להתאבל ולזכור את יקיריהם.

שבעה במסורת היהודית

שבעה והתאבלות הינה מסורת ארוכת שנים בתרבות היהודית, אוהל אבלים מייצר מרחב פרטי ומנחם לאבלים להתכנס ולדקלם תפילות, לחלוק סיפורים ולתמוך זה בזה. האוהלים של פאר אולים מיועדים לאירוח אבלים בכל הגדלים, ממפגשים אינטימיים קטנים ועד לקבוצות גדולות.

אוהלי אבלים ושירותים נוספים

מלבד אוהלי אבלים, חברת פאר אוהלים מספקת גם אוהלים לשבתות ואירועים נוספים. המומחיות שלהם בהשכרת אוהלים הפכה אותם לחברה מובילה בתחום בכל רחבי מדינת ישראל.

השכרת ציוד לאירועים

בנוסף להשכרת אוהלים לאבלים ואירועים חברת פאר אוהלים עוסקת בכל נושא השכרת הציוד לאירועים. תכנון אירוע יכול להיות משימה לא פשוטה, עם הרבה פרטים שצריך לקחת בחשבון, כולל המקום, סידורי הישיבה, קישוטים ועוד. היבט אחד מכריע בכל אירוע מוצלח הוא הציוד בו נעשה שימוש. משולחנות וכיסאות ועד למערכות סאונד ותאורה, הציוד הנכון יכול לעשות את כל ההבדל. בעזרת הניסיון הרב של חברת פאר אוהלים תוכלו למצוא פתרון לכל אירוע.

בין אם אתם מתכננים מפגש משפחתי קטן או אירוע עסקי רחב היקף, שירותי השכרת הציוד של פאר אוהלים יכולים לעזור להבטיח שהאירוע שלכם יצליח. עם מחויבות לאיכות ושירות לקוחות, הם מהווים משאב מהימן עבור מתכנני אירועים ברחבי ישראל

בקשה להצעת מחיר - נשמח לשתף איתכם פעולה!

שלחו את הטופס להצעת מחיר עבור השכרת אוהל. נציג מטעמנו יחזור אליכם בדקות הקרובות!
התקשר עכשיו
דילוג לתוכן