התקשרו עכשיו:
סתיו 054-666-3995 מאי - 050-777-5699 משרד - 072-395-7212 *זמינים 7\24 במקרים דחופים*
טלפון
054-666-3995
phone-icon.png

חברת פאר אוהלים – חברת להשכרת אוהלים בהוד השרון וכל הארץ

כאשר מדובר בארגון הלוויה או שבעה, אחד המרכיבים המהותיים ביותר הוא אוהל האבלים. אוהלי אבלים מספקים מקום למשפחה ולחברים להתכנס, להרהר ולהביע את תנחומים. בהוד השרון חברת "פאר אולים" היא הספקית המובילה של אוהלי אבלים איכותיים. פאר אוהלים המציעה מגוון רחב של סגנונות וגדלים העונים על כל דרישה של כל לקוח.

אוהל לשבעה של פאר אוהלים בהוד השרון

בחברת פאר אוהלים מבינים שהאבל הוא תקופה קשה לכל המעורבים. לכן אנו מציעים מגוון של אוהלים ייחודיים ואיכותיים אשר נועדו לספק נוחות, חמימות ופרטיות לאבלים. האוהלים שלנו עשויים מחומרים איכותיים ומגיעים במגוון גדלים וסגנונות כדי להכיל כל מספר של אורחים. מעיצובים קלאסיים ועד אפשרויות מודרניות ומסוגננות יותר, אוהלי האבל שלנו הם הדרך המושלמת לכבד ולזכור אדם אהוב. אשר הלך מאיתנו

מומחים בהשכרת אוהלים לאבלים ולכל מטרה

חברת פאר אוהלים מתמחה בתחום השכרת אוהלים לאבלים, ימי שבעה ואירועים ברחבי מדינת ישראל. לצוות המומחים שלנו ניסיון של שנים רבות במתן אוהלים איכותיים למגוון אירועים, ואנו מבינים את החשיבות של יצירת חלל מסביר פנים ונוח כאחד. אנו מציעים מגוון אפשרויות, מאוהלים קטנים למפגשים אינטימיים ועד אוהלים גדולים לאירועים גדולים, ומתחייבים לעבוד עם לקוחותינו על מנת להבטיח את מענה לצרכיהם.

סוכות אבלים בהוד השרון

לאלו הזקוקים לאוהל אבלים בהוד השרון, חברת פאר אוהלים היא הספקית. הצוות שלנו בעל ידע נרחב על האזור ויכול להציע ייעוץ לגבי המיקומים ואפשרויות ההקמה הטובות ביותר. אנו מציעים מגוון של תוספות, כולל שולחנות, כיסאות ותאורה, כדי להבטיח שללקוחותינו יהיה כל מה שהם צריכים כדי ליצור אירוע משמעותי ובלתי נשכח.

מדוע לפנות לחברת פאר אוהלים

בחברת פאר אוהלים, אנו מתחייבים לספק ללקוחותינו את הטוב ביותר באוהלי אבלים יוקרתיים. צוות המומחים שלנו מחויב להבטיח שללקוחותינו יהיה כל מה שהם צריכים כדי ליצור מרחב חם ומסביר פנים לאבלים. אם אתם זקוקים לאוהל אבלים בהוד השרון או כל מקום בארץ פנו עוד היום לחברת פאר אוהלים ואנו נשמח לתת לכם שירות ולהתאים לכם את האוהל המושלם עבורכם.

בקשה להצעת מחיר - נשמח לשתף איתכם פעולה!

שלחו את הטופס להצעת מחיר עבור השכרת אוהל. נציג מטעמנו יחזור אליכם בדקות הקרובות!
התקשר עכשיו
דילוג לתוכן