התקשרו עכשיו:
סתיו 054-666-3995 מאי - 050-777-5699 משרד - 072-395-7212 *זמינים 7\24 במקרים דחופים*
טלפון
054-666-3995
phone-icon.png

אוהל אבלים באשדוד

זקוקים לאוהל אבלים באשדוד? חברת פאר אוהלים עוסקת בהשכרת אוהלים לאבלים וכל מטרה באזור אשדוד וכל הארץ, פאר אוהלים הינה הספקית המובילה של השכרת אוהלים בכל הגדלים ובהתאמה אישית לצרכים שלך.

התאמת הצרכים האישיים להשכרת אוהל אבלים באשדוד וכל הארץ

אנו בפאר אוהלים מבינים שהצרכים של כל לקוח הם ייחודיים. לכן אנו עושים את כל הנדרש על מנת להתאים לכל לקוחותינו את אוהל האבלים המושלם העונה על צרכיהם האישיים. חברת פאר אוהלים פועלת מזה שנים רבות בכל ישראל כולל אזור אשדוד והסביבה.

התאמת אוהלים לצורכי הלקוחות

בין אם יש לכם שטח עם חלל קטן או שטח גדול שהוקצה לאירוע שלכם, נוכל להתאים את האוהלים שלנו להשכרה לצרכים שלכם. אנו נתאים את גודל האוהל בהתאם למספר המבקרים הצפויים להגיע לאירוע שלכם.

הגנה מפני פגעי מזג האוויר

אל תתנו למזג האוויר להרוס לכם את האירוע. אנו מציעים אוהלים אטומיים , ייחודיים וחדשניים שיכולים להגן על השוהים באוהל מפני פגעי מזג האוויר כמו רוחות, גשמים וחום קיצוני. אתם יכול להיות סמוכים ובטוחים שהאירוע שלך יתקיים כמתוכנן, גם כאשר יש גשמים או רוחות חזקות. בנוסף לכך אין מה לדאוג מחום או קור חיצוני חברת פאר אוהלים מאפשרות פתרונות חימום וקירור לאוהלים. כך שאהבלים או האורחים יכולים לשבת באוהל בנוחות בכל מזג אוויר.

פרטיות מובטחת לקהל האורחים

בפאר אוהלים מבינים שפרטיות חשובה. לכן אנו מציעים אוהלים איכותיים המעניקים לקהל האורחים או האבלים פרטיות מושלמת. אתה והאורחים שלך יכולים להתאבל בשלווה ובנוחות. אין ספק שאירוע האבל אינו קל מבחינה רגשית ולכן אנו מבינים שפרטיות הינה פרט חשוב ביותר לכל אירוע.

מדוע לבחור בפאר אוהלים?

פאר אוהלים היא הבחירה המושלמת למי שזקוק לאוהל אבלים באשדוד ובכל הארץ. המגוון הרחב של האוהלים הניתנים להתאמה אישית, ההתאמה לגודל החלל ולמספר המבקרים, ההגנה מפני פגעי מזג האוויר והבטחת הפרטיות הופכים אותנו לספקית המובילה של השכרת אוהלים בישראל. צור איתנו קשר עוד היום כדי ללמוד עוד על השירותים שלנו וכיצד נוכל לעזור להפוך את האירוע שלך להצלחה

בקשה להצעת מחיר - נשמח לשתף איתכם פעולה!

שלחו את הטופס להצעת מחיר עבור השכרת אוהל. נציג מטעמנו יחזור אליכם בדקות הקרובות!
התקשר עכשיו
דילוג לתוכן