התקשרו עכשיו:
סתיו 054-666-3995 מאי - 050-777-5699 משרד - 072-395-7212 *זמינים 7\24 במקרים דחופים*
טלפון
054-666-3995
phone-icon.png

אוהל אבלים באור יהודה

אוהל אבלים הוא אוהל מקורה, לרוב רחב ידיים, אשר יכול להכיל מספר רב יחסית של אנשים. מדובר באוהלים שאר הופכים את נחום האבלים לנוח הרבה יותר וכמובן מקל על המשפחה המתאבלת, כשכולם יכולים להתכנס בנוחות באותו המתחם.

3 יתרונות משמעותיים לשימוש באוהל אבלים באור יהודה וכל הארץ

אוהל אבלים נוח מבחינות רבות ומקל על ההתמודדות של המשפחה המתאבל. לאוהל אבלים באור יהודה, במרכז או למעשה בארץ כולה יתרונות רבים שאלו 3 עיקריים שלהם:

  1. חוסר תלות במיקום: ניתן לקיים את השבעה בבית המנוח, או בבית המשפחה, או בשטח ייעודי זה או אחר, שכן בזכות העובדה כי מדובר באוהל נייד, ניתן להקימו בכל מקום.
  2. מתאים לשימוש בכל מזג אוויר: לא רק שאוהל אבלים עשוי מחומרים חזקים העמידים בתנאי מזג אוויר שונים, ניתן במידת הצורך, גם להוסיף להם אמצעי חימום כמו תנורים ומפזרי חום או קירור כמו מאווררים ומצנני אוויר.
  3. מגיע במגוון גדלים: כדי שאוהל האבלים ישמש אתכם לצרכים המדויקים שלכם, ניתן להשיגו במגוון גדלים לאירוח כמויות שונות של אנשים.

כל משפחה ומה שמייחד אותה

כמו גודל המשפחה, כך גם מנהגי האבלות, שהינם שונים ומשתנים ממשפחה למשפחה, מעדה לעדה וכמובן שמדת לדת. אוהל אבלים באור יהודה, כמו בכל מקום אחר, לא רק שיכול להתאים בגודל ובמחיר לכל אחד, אלא גם מתאים למגוון רחב של מנהגי אבלות כמו אירוח סעודות, תפילות וכיו"ב. בפאר אוהלים יעשו הכל כדי שאתם תוכלו להתאבל לפי המנהגים שלכם מבלי לדאוג לגבי מקום לאירוח המנחמים.

אוהל אבלים באור יהודה ובכל הארץ – מחירים

מאחר ואוהלי האבלים שונים בגודלם, הם גם בהחלט שונים במחירם. השכרת אוהל אבלים באור יהודה, או בכל מקום בארץ תלויה בגודל האוהל ובמשך ההשכרה. בפאר אוהלים תוכלו למצוא אוהלים בגדלים שונים; החל מכאלו המתאימים לכ-10-15 אנשים ועד כאלו שמתאימים ל-100 אנשים. המחירים כמובן תלויים בגודל האוהל ובמשך הזמן בו יושכר.

שירות מקצועי ואמין של השכרת אוהל אבלים

אנחנו, בפאר אוהלים, נעשה ככל שביכולתנו על מנת להקל עליכם את התקופה המורכבת בפניה אתם ניצבים, בין היתר, בעזרת:

הצוות שלנו – ישמח לעמוד לרשותכם, לייעץ מניסיונו ולהכווין אתכם בנוגע לגודל האוהל הדרוש לכם ולמקום הטוב ביותר בו תוכלו למקם אותו, בהתאם

הזמינות שלנו – אנחנו מודעים כי מדובר בתקופה מורכבת ומאתגרת ומציעים הגעה מידית לבנית אוהל האבלים במקום בו בחרתם להקימו, כדי שיעשה בו שימוש כבר מהיום הראשון

הנוחות שאנחנו מציעים – אנחנו נטפל בשינוע האוהל עד לביתכם, הרכבתו באופן מקצועי ובטיחותי וכמובן, בסוף השימוש, נגיע, נפרק ונשנע את האוהל חזרה.

מוזמנים ליצור איתנו קשר ונשמח בפאר אוהלים לספק לכם את כל המידע הדרוש בנוגע להשכרת אוהל אבלים בפריסה ארצית ובזמינות מיידית

בקשה להצעת מחיר - נשמח לשתף איתכם פעולה!

שלחו את הטופס להצעת מחיר עבור השכרת אוהל. נציג מטעמנו יחזור אליכם בדקות הקרובות!
התקשר עכשיו
דילוג לתוכן